Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

для туризма http://x-gear.com.ua/catalog/mora-sweden-fixed-knives ножи mora украина;Tantric massage Kiev. Sensual massage Kiev in the salon of tantric massage.


Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Акумулятор
Акумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора

Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод, що стикається з розведеною сірчаною кислотою (електролітом), під впливом пружності розчинення виділяє в електроліт позитивні, іони, тобто электрически заряджені частки. За рахунок цього між свинцевою пластиною й електролітом створюється електрична напруга.

На практиці не покладаються на цей добровільний перехід заряджених часток, а примушують акумулятор до зарядної напруги. Ефект полягає в тім, що сірчанокислий свинець пластин акумулятора, що розрядився, перетвориться на позитивному електроді в диоксид свинцю й на негативному електроді в губчатий свинець.

Одночасно в електроліті знову утвориться сірчана кислота, а зовнішньою ознакою майже завершеного процесу зарядки є пухирці, що піднімаються, газу. При розрядці відбувається зворотний процес. Диоксид свинцю позитивної пластини й губчатий свинець негативної пластини знову перетворюються в сірчанокислий свинець, при цьому витрачається сірчана кислота й утвориться вода. Тому з розрядкою знижується щільність кислоти

Правильно обраний акумулятор. Характеристики акумулятора. У нашої Vectra акумулятор розміщається спереду ліворуч у руховому відсіку. Залежно від моделі він має позначення 12 V/44 Ач, номер типу 54 434, або 12 V/55 Ач, номер типу 55 530, або 12 V/66 Ач, номер типу 56 637.

Напруга і ємність: у позначенні 12 V/44 Ач, що коштують спереду 12 У інформують, зрозуміло, напрузі акумулятора. Після косої лінії зазначена сила струму кількості, що поставляється тимчасово, - Ач означає ампер-години це номінальна ємність акумулятора, що виміряється відповідно до умов стандарту. Хоча на практиці розраховують тільки на 2/3 зазначеній ємності; у старих акумуляторах - на половину

Іспитовий струм при низьких температурах: Число 210 А або 255 А позначає силу струму, що може дати акумулятор при -18 °З.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009