Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Акумулятор
Номер типу: п'ятизначне числу всіх німецьких виробників акумуляторів служить для позначення акумуляторів. В Vectra відповідні числові характеристики такі: 54 434 або 55 530. Перша цифра означає напругу акумулятора в 12 У. Наступні цифри інформують ємності акумулятора. Останні дві цифри означають ознаки конструкції, наприклад, його форму, розташування полюсів, шланг для дегазації й фіксуючу планку в підстави

Наскільки вистачає резерву акумулятора? Н на практиці ви ніколи не повинні розраховувати на повну ємність акумулятора, а тільки на заряд від його номінальної ємності. У цьому випадку потрібно розраховувати, наприклад, на наступну тривалість експлуатації. Найбільше навантаження для акумулятора створює, зрозуміло, стартер.

З потужністю до 1400 Вт він працює від акумулятора в той момент, коли двигун переходить зі стану спокою в обертовий рух. Тоді споживання струму багаторазово перевищує стандартні величини. Звичайно, стартеру потрібно значно менше струму для того, щоб провернути прогрітий двигун, чим холодний повній зарядці акумулятор переносить холод відносно добре.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009