Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



централизации работы
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Автоматичне регулювання й температура
Перевірка стану гальмових барабанів. Демонтаж: колісного гальмового циліндра барабанного гальма. Поверхня тертя гальмового барабана повинна бути як можна більше гладкої. Якщо є борозенки або глибокі задирки (за рахунок колодок, стертих до заклепок), то барабан можна розточити. У нових гальмових барабанів внутрішній діаметр дорівнює 231 мм. Демонтуйте гальмовий барабан. Відчепите верхню зворотну пружину гальмових колодок і відіжміть колодки назовні. Відгвинтите гальмову трубку.

Якщо відразу після цього не ставиться новий гальмовий циліндр, то ви повинні нажати на педаль гальма й зафіксувати її для того, щоб уникнути непотрібної втрати гальмової рідини. Після розточування його внутрішній діаметр повинен бути не більше 231,0 мм, в іншому випадку обоє гальмових барабана потрібно замінити.

З розточеними барабанами використовуються колодки підвищеного розміру: 5,6 мм. Згвинтите гальмовий циліндр із щитка гальмового механізму. Перед монтажем поверніть назад регулювального ексцентрика. Після складання гальмової колодки відрегулюйте. Моменти затягування: гальмовий циліндр на щитку гальмового механізму - 9 Нм, гальмова трубка на гальмовому циліндрі - 1 б Нм. Прокачайте гальмову систему

Демонтаж гальмових колодок. Зніміть гальмовий барабан. Обома руками відіжміть гальмові колодки до передньої частини автомобіля для того, щоб регулювальна кріпильна пружина при знятті не ушкодила манжету колісного гальмового циліндра. Відчепите вгорі щипцями регулювальну кріпильну пружину й зніміть разом з верхньою зворотною пружиною. Демонтуйте також пружину й регулювальний важіль. Демонтуйте кріпильні притискні пружини.

Для цього пригорніть тарілку пружини щипцями й поверніть її на 90°. Одночасно відіжміть рукою кріпильні штифти позаду на щитку гальмового механізму для того, щоб вони не оберталися теж. Вийміть гальмові колодки з колісного гальмового циліндра. Відчепите трос ручного гальма. Перед монтажем зачистите гальмову анкерну пластину щіткою з м'якого металу й змажте прилягаючі поверхні пастою проти скрипу. При монтажі врахуйте: регулювальні пристрої мають право- і лівостороннє різьблення. Не переплутайте монтажну сторону.
Стр. статті: 1 2 3
Copyright (c) 2009