Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Автоматичне регулювання й температура
Перевірте вільний хід шестірні й регулювального важеля; якщо потрібно, почистите. Відверніть назад шестірню до упору. Злегка змажте різьблення натискного штока. Змонтуйте гальмові колодки. При монтажі спочатку навісьте нижню сторону регулювальної кріпильної пружини. Навісьте щипцями верхню зворотну пружину на регулювальну кріпильну пружину. Тепер навісьте регулювальну кріпильну пружину так, як описано вище.

Змонтуйте гальмовий барабан. Після монтажу натискайте педаль гальма доти, поки на обох задніх колесах припиниться чутне перескакування регулювального важеля на шестірні (для цього потрібний помічник). Якщо потрібно, відрегулюйте ручне гальмо. При демонтажі гальмових колодок потрібно зняти регулювальну кріпильну пружину. Для цього впріть газовий ключ у маточину колеса. При знятті пружини простежите за тим, щоб не була ушкоджена манжета колісного гальмового циліндра.
Стр. статті: 1 2 3
Copyright (c) 2009