Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Балансування коліс
Перевірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса після декількох кілометрів пробігу. Як момент затягування болтів може привести до деформації гальмових дисків або барабанів не забивайте болти колісним ключем. Наслідком стають: з додатковим подовжувачем нерівномірне гальмування, тряска. Занадто сильне або нерівномірне затягувань, крапковий або шарувате зношування шин

Балансування колісНезбалансовані, колеса. Балансування коліс. Незбалансованість коліс відчувається по вібрації в кермі й трясці в передній частині автомобіля. Особливо сильно це проявляється при певних швидкостях. Причина криється в нерівномірному розподілі ваги колеса. Статичний дисбаланс проявляється вже тоді, коли дають колесу вільно розгойдуватися на піднятому автомобілі: центр ваги мимовільно повертається долілиць.

Колесо, що має тільки статистичний дисбаланс, підстрибує при русі. Динамічний дисбаланс проявляється тільки при обертанні колеса це той випадок, що коли переважує місць розташовується не в середній площині колеса, а зрушать небагато назовні або усередину.

Тоді коліс не тільки підстрибує, і розгойдується. Колеса повинні піддаватися статичному й динамічному балансуванню. Для цього існують два методи: Коліс машини знімається й пригвинчується на балансувальну машину. Там він обертається для перевірки. Завдяки цьому одержують інформацію дисбалансі, що вирівнюється шляхом додавання свинцевих грузил. Для виключення залишкового дисбалансу потрібна точне балансування.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009