Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

уборка и вывоз снега в Новосибирске

justhost . http://www.zkteco.com.ua
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Балансування коліс
При цьому вирівнюється дисбаланс маточини колеса й гальмового диска. Колеса, змонтовані на машині, приводяться в обертання з потрібною швидкістю за допомогою двигуна (спереду) або електродвигуна із фрикційним колесом (позаду) і показують залишковий дисбаланс. Його знову вирівнюють за допомогою свинцевих грузил. Якщо справне, збалансоване на автомобілі коліс повинне знову монтуватися, наприклад, після перевірки гальма, то він повинне пригвинчуватися на маточині на тім же місці.

Рада: точне балансування особливо рекомендується на передніх колесах Vectra. Там навіть дрібний дисбаланс відчувається в кермовому колесі. Балансування задніх коліс автомобіля в загальному-т не потрібна

Літні шини схильні до прокручування на снігу й на льоді. Залежно від області застосування й літніх шин, що були, не завжди можна обійтися без покупки спеціальних зимових шин. Неважливо, на яких шинах ви їздите, завжди помнете: при температурах біля крапки замерзання на гладкому льоді при русі по ньому утвориться плівка води, що небезпечно знижує сцепляемость навіть кращих зимових шин.

З Vectra у Вас є вибір між традиційними шинами М + S, які можуть використовуватися при швидкостях до 160 км/година, і більше дорогими високошвидкісними шинами із припустимою швидкістю до 190 км/година. Той, кт їздить на зимових шинах класу Q, повинен помістити де-небудь на приладовій дошці пам'ятку припустимої максимальної швидкості в 160 км/годину (є в продавця шин або в майстерні). що стосується розмірів, то відносно зимових шин ми радимо як можна більше вузьку модель. це зв'язано й із ціною: більше вузькі шини дешевше широких.

На зекономлені гроші відразу купуються підходящого обода, тому що регулярне перемонтування навесні й восени згодом обійдеться дорожче. Шини М + S із глибиною профілю менш 4 мм уже не підходить для експлуатації взимку. Якщо де-небудь у горах запропоноване використання зимових шин, то шини М+ S зізнаються такими тільки в тому випадку, якщо глибина їхнього профілю не менш 4 мм. Старі шини не можна просто викидати в сміття.

При вивозі сміття їх теж не забирають, тому що залежно від методу старі шини або розрізаються й утилізуються далі, або спалюються в спеціальних установках. Як же позбутися від старих шин? Існують різні можливості: залежно від місцевого органа влади, як пункт прийому функціонує міська стройплощадка або смітник. У кожному разі продавець шин візьме старі шини скрізь ви повинні будете заплатити невелику суму за рятування від шин.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009