Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Барабанні гальма
Автоматичне регулювання. В Vectra з восьмиклапанным двигуном 1,6 л на задній осі коштують барабанні гальма. У цій конструкції гальм дві гальмові колодки притискаються поршнями колісного гальмового циліндра (він розташовується між верхніми кінцями гальмових колодок) до гальмової поверхні барабана.

За рахунок розташування гальмових колодок одна із двох гальмових колодок у використовуваному в Vectra барабанному гальмі (симплексне гальмо один гальмовий циліндр із двома поршнями), діє із самопосилюючим ефектом це означає, що колодка за рахунок обертання колеса в певних границях самостійно підтягується до гальмового барабана, що знижує зусилля педалі. В Vectra діє із самопосиленням передня гальмова колодка (за умови руху вперед). На професійному жаргоні вона називається первинною або колодкою, що набігає. Відповідно, задня називається вторинною або віджимати^ся колодкой, щоМ.

В Vectra з восьмиклапанным двигуном 1,6 л на задніх барабанних гальмах є пристроїв автоматичного регулювання. Таким чином, немає необхідності в ручному регулюванні. Регулювальний модуль складається з регулювального важеля, регулювальної пружини й натискної штанги із двох деталей, довжина якої може мінятися за допомогою регулювальної шестірні.

При гальмуванні поршні колісного гальмового циліндра пересувають колодки в напрямку гальмового барабана. Регулювальний важіль передньої гальмової колодки перебуває під попереднім натягом за рахунок регулювальної пружини й, завдяки цьому, постійно прилягає до натискної штанги, одночасно він зчіплюється з пилкоподібним профілем регулювальної шестірні.

У результаті цього збільшення відстані між гальмовими колодками викликає обертовий рух регулювального важеля. Із прогресуючим зношуванням колодок обертовий рух стає досить більшим, щоб важіль міг зачепитися за наступний зубець у регулювальній шестірні. Регулювальна шестірня продовжує обертатися, натискний шток подовжується.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009