Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

best cvv

mirotoplenie.ru
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Барабанні гальма
Тепер гальмові колодки знову наближаються до барабана - гальмо відрегульоване для регулювання гальмових колодок вставте викрутку через отвір і рухами, що віджимають, поверніть у напрямку стрілки регулювальну шестірню так, щоб гальмові колодки прилягали й гальмовий диск більше не обертався. Потім обертайте назад регулювальну шестірню доти, поки гальмовий диск не стане обертатися вільно при знятому гальмовому диску видні наступні деталі задня колодка ручного гальма.

Так функціонує автоматичне регулювання: при натисканні на педаль гальма гальмові колодки віджимаються назовні до барабана. Виникаюче за рахунок цього поступально-зворотний рух що набігає й відходить перемички гальмових колодок відтягається регулювальним важелем у напрямку, повертається навколо точки опори кінцем лопати провертає шестірню на натискному штоку цей процес здійснюється тільки в тому випадку, якщо є відповідне зношування накладки.

Щоб не допустити регулювання за рахунок теплового розширення (наприклад, при русі на спуску) гальмового барабана, між натискною гільзою й натискним штоком перебуває термозажим, що викликає автоматичну адаптацію до зазору, викликаному нагріванням. При відпущеному гальмі між колодками й гальмовим барабаном повинне бути невелика відстань для вільного обертання коліс. При автоматичному регулюванні ця відстань теж повинне завжди залишатися.

Тривале гальмування, наприклад, при спуску зі схилу, при повністю навантаженому автомобілі може підвищувати температуру барабанних гальм до 350 °С. Під впливом цієї температури збільшення діаметра гальмового барабана може досягати 1 мм. Пристроїв автоматичного регулювання може це сприйняти як зношування колодки й зробити регулювання з нагрітим збільшеним барабанним гальмом.

Наслідок: після охолодження гальм колеса блокуються. При підвищеному тепловому розширенні регулювання повинна придушуватися це робить так званий термозажим, вставлений у натискний шток. Біметалічна деталь сильно розширюється під впливом температури й таким шляхом компенсує зміну діаметра гальмового барабана. Ефект: відстань між колодкою й барабаном залишається постійним і не відбувається помилкове регулювання.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009