Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

спектр полиграфических услуг наклейки и стикеры маркировка изделий изготовление наклеек в столице;Максимальная Защита от Вирусов - антивирус купить.


Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Демонтаж акумулятора
Використовуйте дистильовану воду! В оглядове вікно (стрілка) акумулятора Freedom, не підмета технічному обслуговуванню, можна виявити стан зарядки акумулятора: зелена крапка в центрі датчика концентрації кислоти: кулька в клітці розташовується безпосередньо перед синтетичним стрижнем, акумулятор заряджений мінімум на 65%. темний центр: кулька не перебуває перед синтетичним стрижнем, заряд менш 65%. світлий або ясно-жовтий центр: рівень кислоти в акумуляторі опустився нижче синтетичного стрижня. При труднощах у запуску двигуна заміните акумулятор

Демонтаж акумулятора. В акумулятора повинен у першу чергу завжди відключатися проведення, приєднаний до мінуса, для того щоб у процесі подальшої роботи не виникло коротке замикання

Будьте обережні, якщо встановлено радіоприймач із кодом безпеки. Переконаєтеся, що у вас є код безпеки для того, щоб після монтажу можна був знову активізувати радіоприймач. Якщо акумулятор від'єднується, запалювання й радіоприймач із кодом безпеки повинні бути виключені. Послабте гайку на клемі мінусового проведення, зніміть клему з полюса акумулятора. Послабте клему плюсового проведення й зніміть. Відгвинтите болт кріпильний планки в підстави акумулятора, зніміть болт і планку.

Вийміть акумулятор. При монтажі спочатку підключите проведення плюса, потім клему мінуса. Переставити помилково клеми проведення можна тільки в тому випадку, якщо прикласти велике зусилля, тому що головка плюсового полюса толще головки мінусового. При наявності радіоприймача з кодом безпеки знову встановите номер коду. Vectra оснащена знімним моноблоком акумулятора. При відповідних монтажних роботах моноблок акумулятора повинен демонтуватися для полегшення роботи й частий пов'язаної із цим економії часу

Демонтаж моноблока акумулятора. Демонтуйте акумулятор. Вигвинтите розташовані під ним 6 кріпильних болтів. Вийміть із затискачів кріпильні деталі на опорі акумулятора. Вийміть моноблок акумулятора з рухового відсіку. При монтажі затисніть кріпильні деталі на опорі акумулятора
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009