Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



ринза лорсепт
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Демонтаж акумулятора
Догляд за контактами акумулятора. Обмийте забруднений корпус акумулятора холодним засобом, що чистить, водою й твердою щіткою. Змийте кристали окису на клемах акумулятора теплою лужною водою або обробіть засобом Neutralon фірми Varta. Будьте обережні: вода, бруд або чистящее засоби не повинні потрапити в рідину акумулятора через вентиляційні отвори запірної пробки.

Перевірте, чи не забиті в пробці отвору для вентиляції; якщо засмітилися, то прочистите. Змажте головки полюсів акумулятора й клеми проводів засобом для захисту від кислоти (Bosch Ft 40 v 1). Не можна змазувати бічні сторони головок полюсів і внутрішні сторони клем, інакше можуть виникнути труднощі сконтактом.

Перевірка заряду акумулятора. Якщо, незважаючи на нормальний рівень кислоти, акумулятор не подає ознак життя, то варто перевірити стан його зарядки. Інформацію про це можна одержати на підставі питомої ваги кислоти в акумуляторі. З акумулятором Opel Freedom досить подивитися в його оглядове вікно.

При акумуляторах із заглушкою для проведення перевірки вам потрібний спеціальний ареометр, що ви можете взяти напрокат на автозаправній станції. Відгвинтите пробки акумулятора. Подивитеся, який у кислоти питома вага. Відсмокчіть стільки кислоти, щоб забезпечити акумулятор заряджений повністю; 1,20 кг/л - заряджений вільне плавання шпинделя ареометра наполовину; 1,12 кг/л - розрядився.

Рада: при рівномірно низької щільності кислоти досить зарядити акумулятор. Якщо розрядилися окремий осередки, то акумулятор приблизно несправний - перевірте в майстерні з ремонту автомобільного електротехнічного встаткування.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009