Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

Тайский массаж и боди массаж Киев ждет вас всегда.;купить детскую обувь


Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Демонтаж генератора
Отсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи зусиллю пружини, накладним ключем повертайте натяжний ролик поліклинового ременя (за годинниковою стрілкою) доти, поки не збіжаться отвору фланця натяжного ролика й самого натяжного ролика

У цьому положенні зафіксуйте підходящим штифтом або хрестоподібною викруткою натяжний ролик і обережно зніміть накладний ключ. Зніміть Поліклиновий ремінь. З 8-мі клапанним двигуном отсоедините або демонтуйте многоштырьковый рознімання центрального упорскування Multec.

Демонтуйте кабельний канал з корпуса розподільного вала й відкладете убік. Із двигуном 1,6 л 16V демонтуйте трубку воздуховода з нижньої частини впускного колектора й з патрубка дросельної заслінки й складете долілиць. Для всіх: демонтуйте упор [стопор] проти провертання. Відгвинтите доступні кріпильні болти генератора. Вигвинтите кріпильні болти кронштейна генератора. Демонтуйте кабелі генератора. Вийміть кронштейн разом з генератором нагору з рухового відсіку.

Накладете Поліклиновий ремінь, урахуйте при цьому напрямок обертання. Установите на натяжний ролик накладний ключ. Вийміть стрижень і обережно послабте натяжний ролик. Перевірте правильність накладення ременя на ремінні шківах

Поліклиновий ремінь. Як привод генератора Opel використовує плоский ремінь, посилений на робочій стороні, поверненої до ремінних шківів, численними ребрами. Так званий Поліклиновий ремінь обертається на приводних шківах, які постачені підходящої для цього профілем. Спеціальне натяжних пристроїв постійно підтримує правильний натяг поліклинового ременя. це здійснюється натяжним елементом, що за допомогою спіральної пружини притискає натяжний ролик до зворотної сторони поліклинового ременя.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009