Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



биогаз состав . ускоренные курсы вождения
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Демонтаж переднього гальмового супорта
Після ослаблення напрямних болтів можна зняти корпус гальмового супорта. Змонтуйте корпус гальмового супорта. Затягніть напрямні болти на 30 Нм і знову встановите захисні ковпачки. Установите на зовнішній стороні гальмового супорта стяжний хомут. Якщо потрібно, установите стяжний хомут на амортизаційній стійці.

Удавите проведення індикатора зношування гальмової накладки у виїмку внутрішньої накладки. Після складання кілька разів відіжміть педаль гальма так, щоб накладки прилягли до гальмового диска. В іншому випадку не буде гальмового ефекту! З новими гальмовими накладками перші 200 км гальмуєте обережно - якщо це можливо.

Рада: якщо притерті гальмові накладки використовуються знову, те вони повинні бути встановлені на те ж місце. Заміна із зовнішньої сторони на внутрішню або навпаки, або з одного колеса на інше, може привести до нерівномірного гальмового ефекту

Демонтаж переднього гальмового супорта. Демонтуйте гальмові накладки. При системі контролю відіжміть викруткою з виїмки внутрішньої накладки рознімання проведення індикатора зношування гальмової накладки. Там, де є, відіжміть викруткою або зубилом захисні ковпачки кріпильних болтів гальмових супортів. Відгвинтите кріпильні болти гальмового супорта.

Підвісьте гальмовий супорт або корпус гальмового супорта із пригвинченим гальмовим шлангом так, щоб шланг не перебував під натягом. Якщо потрібно, відіжміть стяжний хомут і вийміть гальмовий шланг із кронштейна на амортизаційній стійці. Натисніть на педаль гальма й тримаєте її для того, щоб не допустити витікання гальмової рідини. При монтажі змажте обоє кріпильних болтів запобіжною масою й затягніть їх на 95 Нм. Потім доверните болти на 30-45°. Пригвинтите гальмовий шланг із новим ущільнювальним кільцем (40 Нм).
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009