Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Демонтаж переднього гальмового супорта
Якщо потрібно, змонтуйте стяжний хомут на амортизаційній стійці. Удавите у виїмку внутрішньої накладки рознімання проведення індикатора зношування гальмової накладки. Якщо відгвинчувався гальмовий шланг, прокачайте гальмову систему. Перед першою поїздкою кілька разів відіжміть педаль гальма для того, щоб установився нормальний зазор педалі. Гальмовий супорт може бути демонтований разом з гальмовими накладками.

Для цього корпус гальмового супорта відіжміть назовні викруткою. Вимір накладок передніх дискових гальм. Потім відгвинтите кріпильні болти й зніміть із поворотного кулака гальмовий супорт. Якщо в гальмовому супорті була ушкоджена манжета гальмового поршня, то ви повинні якомога швидше подбати її заміні, інакше незабаром гальмовий поршень заклинить через корозію й влучення бруду.

На жаль, манжети продаються тільки разом з гальмовим поршнем - ущільнювальним кільцем (який залишається потім при ремонті). Відгвинтите корпус гальмового супорта. Відіжміть манжету гальмового поршня від корпуса плоскою викруткою або зубилом. При монтажі нової манжети гальмовий поршень повинен виступати трохи більше з корпуса гальмового супорта. Не змінюйте при цьому положення поршня (виступаючі поверхні тиску поршня повинні перебувати в горизонтальному положенні).

Якщо потрібно, нехай для цього ваш помічник ледве сильніше натисне на педаль гальма так, щоб поршень виступав приблизно на 10 мм. Вставте нову манжету в паз на гальмовому поршні й натягніть на валик на гальмовому супорті. Якщо потрібно, удавите пластмасовим клином пылезащитную манжету. Перевірка: манжета повинна рівномірно розташовуватися в гальмовому супорті по всім периметрі. Вона повинна бездоганно прилягати в пазу гальмового поршня

Заміна манжети переднього гальмового поршня. За рахунок корозії ковзних поверхонь гальмового супорта, його рух може бути утрудненим. Дефектна манжета поршня сприяє тому, що поршень у гальмовому супорті заклинює через бруд і корозію те й інше викликають нерівномірний гальмовий ефект. Демонтуйте гальмові накладки. Перевірте, чи легко рухаються накладки у своїх напрямних. В іншому випадку відшліфуйте напрямні.
Не ушкодите при цьому манжету поршня. Також перевірте й зачистите рухливі втулки. Для перевірки легкості ходу поршнів установите струбцину із прокладеним бруском дерева як упор для поршня для того, щоб вони не могли вислизнути занадто далеко. Нехай помічник обережно натисне на педаль гальма. Рухається поршень? Якщо поршень не висувається, качайте педаль гальма доти, поки поршень не почне рухатися.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009