Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Демонтаж гальмових шлангів
Гальмова трубка кріпиться на гальмовому шлангу накидною гайкою. Гальмовий шланг у свою чергу закріплений на кронштейні запобіжною скобою. Відгвинтите накидну гайку відповідної гальмової трубки, при цьому сполучний елемент віджимайте в протилежному напрямку. Вийміть щипцями із кронштейнів запобіжні щитки. Вигвинтите з гальмового супорта порожній болт. Зніміть гальмовий шланг. При монтажі використовуйте нові прокладки.

Задній гальмовий шланг: відгвинтите обидві накидні гайки гальмових трубок, сполучний елемент віджимайте в протилежному напрямку. Вийміть щипцями із кронштейнів охорони тельные щитки. Вийміть із кронштейнів гальмовий шланг

Монтаж не монтуйте гальмові шланги в перекрученому виді. Для контролю служать поздовжні смужки уздовж шлангів. Моменти затягування: гальмовий шланг на гальмовому супорті - 40 Нм, гальмовий шланг на гальмовій трубці - 16 Нм. Видалите повітря з гальмової системи. Відразу після ремонту перевірте, чи не будуть шланги де-небудь тертися. Повторите перевірку після тривалої поїздки

Прокачування гальмової системи. Гальмова система повинна прокачиваться після падає в гальмові циліндри й у гальмові трубки. Повністю заповните розширювальний бачок свіжою гальмовою рідиною й у час прокачування постійно стежите за своєчасним додаванням рідини до того, як опуститься її рівень.

Інакше повітря знову всмокчеться. Зніміть пылезащитный ковпачок із клапана прокачування (послідовність робочих прийомів: позаду праворуч, позаду ліворуч, спереду праворуч, спереду ліворуч) і відкрийте клапан на г-1 оберту (SW 9). Надягніть прозорий шланг на протертий штуцер і опустите вільний кінець шланга в ємність, частково наповнену гальмовою рідиною.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009