Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



Где заказать широкоформатную печать дешево Полиграфия РентПринт.
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Генератор трифазного струму
Якби електроживлення здійснювалося тільки за рахунок акумулятора, то подорож на Vectra було б нетривалим. Численні споживачі швидко б спустошили це джерело енергії, і ви повинні були б установлювати свіже заряджений акумулятор. Для того щоб акумулятор постійно не втрачав заряд, він заряджається від генератора із приводом від двигуна

Генератор трифазного струму. Два види генераторів. Потужність. Обіг з генератором і запобіжного заходу. Opel установлює генератори фірм Bosch і Delco Remy. Вони відрізняються друг від друга тільки конструкцією, на двигуні вони кріпляться однаково. Залежно від моделі в Vectra ставляться генератори потужністю 70, 90 або 100 А. Щоб визначити потужність генераторів, потрібно помножити величину зазначеного максимального струму на номінальну напругу в 14 У. Вийде 980,1260 або 1400 Вт. Ви вже помітили: генератор дійсно поставляє 14 У при 12У в бортовій мережі.

Т.к. тільки при такому невеликому розходженні в напрузі струм може текти до акумулятора для того, щоб його зарядити. Втім, коефіцієнт передачі від ремінного шківа коленвала до ремінного шківа генератора обраний так, що вже на холостих обертах може вироблятися близько 2/з потужності генератора. Генератор трифазного струму, поряд зі своєю досить високою потужністю, має вирішальну перевагу: він подає струм уже на холостих обертах двигуна.

Крім того, його графітові щітки витримують пробіг, що значно перевищує 80 000 км. Як ясно за назвою, він робить змінний струм, яким ми не може користуватися в автомобілі, тому що акумулятор може, звичайно, зберігати тільки постійний струм. Тому в генераторі убудовані три диодных випрямлячі, які перетворять трифазний струм у пульсуючий постійний струм. Ці діоди чутливі до високих напруг, і тому ви повинні враховувати наступні моменти.
Стр. статті: 1 2 3
Copyright (c) 2009