Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Генератор трифазного струму
При працюючому генераторі не можна не знімати, не підключати жоден проведення між акумулятором і генератором. За рахунок цього може різко зрости напруга (піки напруги) і перегріти діод. Генератор змінного струму не повинен працювати без правильно підключеного й справного акумулятора. Акумулятор служить для генератора до деякої міри буфером при піках напруги. Всі з'єднання проводів між генератором змінного струму, акумулятором і металом кузова або блоком двигуна (масою) повинні бути міцними.

Навіть хитний контакт може привести до небезпечних скачок напруги. При прискореній зарядці акумулятора (не можна використовувати для зарядки в домашніх умовах) і при електрозварювальних роботах на кузові повинні відключатися від акумулятора обоє проведення для того, щоб не ушкодити діоди генератора

Контроль зарядки. У контрольної лампочки в комбінованому приладі два плюсових з'єднання: по-перше, на клему D+ генератора (синє біле проведення) і, по-друге, на клему 15 через електротехнічну фольгу позаду на комбінованому приладі, що йде від замка запалювання. При включенні запалювання на клему 15 подається напруга генератор поки не працює, тому знеструмлений контакт D+ діє як мінус.

Загоряється контрольна лампочка, тому що між напругою бортової мережі, що одержує живлення від акумулятора, і напругою усе ще не працюючого генератора існує розходження. Коли двигун запускається й генератор досягає числа обертів зарядки, те тоді регулятор напруги з'єднує генератор з бортовим електротехнічним устаткуванням.

Тепер плюсової струм надходить від клеми 15 і додатково від клеми D+. Завдяки цьому вже немає розходження в напрузі, контрольна лампочка зарядки гасне. При включенні запалювання палаюча контрольна лампочка повинна попередньо збудити генератор змінного струму. Тельки так він може подати струм навіть на низьких обертах. Хоча попереднє порушення необхідне тільки при запуску генератора.
Стр. статті: 1 2 3
Copyright (c) 2009