Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

Приглашаем всех на боди массаж в наш салон.


Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Вимір опору
Точний вимір опору в певному вузлі має сенс тільки тоді, коли є точний вимірювальний прилад. Інакше залишаться сумніви в надійності результатів виміру. За допомогою омметра можна, наприклад, з'ясувати, яке внутрішній опір є в певному елементі ланцюга. Дані ви знайдете в цій книзі там, де це потрібно.

Проведення вимірювального приладу (при цьому полюси байдужні) приєднуються до двох виводів вузла. Або виміряється опір на масу: одне проведення приєднується до елемента ланцюга, другий - до блоку двигуна або до кузова. Далі, шляхом виміру опору можна встановити, є чи провідність у проведенні або у вимикачі (результат виміру повинен бути дорівнює 0 Ом), або ланцюг де-небудь перерваний (тоді вимірювана величина дорівнює нескінченності).

Уже за назвою ясно, що основою електроніки є електрони - ті вкрай малі елементарні частки, які входять до складу й без того маленького атома. Електрони у всіх речовинах, що володіють електропровідністю (провідниках), забезпечують здатність струму до руху. При цьому електрони пересуваються в провіднику від атома до атома. Непровідні матеріали також мають електрони, вони в них дуже міцно пов'язані з ядром атома. Т.е. вони не можуть пересуватися, і внаслідок цього через них не проходить струм.

Третю групу матеріалів представляють так званих напівпровідників це кристали (найчастіше германій або кремній), які були оброблені таким чином, що в будові їхнього атома немає електронів або перебувають надлишкові електрони. Завдяки цьому досягається бажаний ефект, при якому пластиночки кристалів можуть пропускати струм тільки за певних умов. Якщо ці умови не виконуються, утвориться замикаючий шар, що затримує струм.

Напівпровідникові елементи зустрічаються, зрозуміло, не тільки по одному в електротехнічному встаткуванні автомобіля. Найчастіше вони у великій кількості з'єднані в схеми, як, наприклад, у блоці керування центральним замком. Навкруги зі стрілкою в кожному випадку зображений вимірювальний прилад. Транзистор: він пропускає струм тільки тоді, коли на його третій клемі є напругу.
Стр. статті: 1 2 3
Copyright (c) 2009