Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Вимір опору
Мульти таймер: у коробці запобіжників інтегрований знімний мульти таймер - електронний майстер на всі руки, що може одночасно управляти різними тимчасовими й комутаційними функціями. Маленький електронний компонент, крім іншого, виключає обігрівши заднього скла й дзеркал зовнішнього огляду після мінімум 15-ти хвилинної роботи, а також світло й противотуманные фари після вимикання запалювання

Напівпровідники інші конструктивні елементи. Електронні схеми. Запобіжного заходу при обігу з електронними компонентами. Високі напруги й високі температури небезпечні для електронних компонентів. Для того щоб ви через неуважність помилково не зруйнували (дорогою) комутаційний або керуючий прилад, потрібно дотримувати умов наведених нижче пунктів. Перед від'єднанням рознімання в області електроніки автомобіля завжди відключайте запалювання.

Ще краще відключити акумулятор. Т.к. при від'єднанні штекерного контакту можуть виникати піки напруги, які не йдуть на користь розташованим рядом чутливим електронним приладам. Якщо на Vectra виробляється електрозварювання, те, по-перше, від'єднується акумулятор і, по-друге, відключаються всі штекерные рознімання всіх електронних блоків керування.

Якщо після ремонту кузова автомобіль надходить у камеру для сушіння лаку, то на короткий час температура там може досягати 95 °С. Більше тривалий час (максимум 2 години) не можна перевищувати 85 °С. Двигун можна запускати тільки тоді, коли автомобіль охолоне до нормальної температури.
Стр. статті: 1 2 3
Copyright (c) 2009