Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

онлайн кварцевые лампы бактерицидный рециркулятор ультрафиолетовая лампа для новорожденных


Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Пошук несправностей у запалюванні
Той, кт хоче виявити дефект у запалюванні, повинен діяти по системі: Шляхом простої перевірки напруги в системі запалювання перевіряється, чи з'являється іскра запалювання взагалі. Точний візуальний огляд системи запалювання дозволяє виявити найбільш частийі причини, що зустрічаються, дефектів (проведення, рознімання, перескакування напруги та ін.). Лише після цього переходите до перевірки вузлів системи запалювання

Є чи напруга запалювання? Із самого початку перевіримо, чи утвориться взагалі. Отсоедините рознімання свічі запалювання, вигвинтите свічу. Знову надягніть рознімання на свічу й покладете неї на блок двигуна так, щоб у неї був надійний контакт із масою й руху двигуна не змогли б її скинути. Ще краще різьбову частину свічі з'єднати за допомогою допоміжного стартового кабелю сдвигателем.

Нехай ваш помічник проверне двигун стартером. у системі запалювання іскра. Якщо на електродах свічі проскакують потужні іскри, то струм запалювання є й, найімовірніше, система запалювання в порядку. Проте, можуть бути дефекти, які не виявляються таким способом: несправний датчик або неправильний розрахунок моменту запалювання блоком керування.

Якщо немає іскри, візьміть свічу іншого циліндра. Якщо усе ще немає іскри, отут потрібно перевірити всю систему запалювання в цілому. Для всіх: включите запалювання. Повинне бути лічене не менш 11,5 У. Якщо прилад взагалі не покаже напруга або покаже занадто низьку напругу, то дефект криється в проведенні до замка запалювання.

Чи всі рознімання проводів і штекерные контакти надійно приєднані до модуля запалювання DIS і до блоку керування запалюванням/упорскуванням? Може бути, отсоединился один-єдиний контакт у многоштырьковом розніманні на блоці керування? Чи не видавилася в модуля запалювання DIS заливальна маса?
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009