Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



Разработка адаптивного дизайна сайта
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Пошук несправностей у запалюванні
Тоді модуль, імовірно, несправний. Є чи на корпусі модуля запалювання DIS тріщини або сліди опіків від пробоїв іскор? Додатково перевірте головне проведення запалювання на міцність з'єднань і ушкодження ізоляції. Сучасні системи запалювання через високі напруги особливо чутливі до пробою іскор і струмам витоку. Чи всієї деталі системи запалювання чисті й сухі? Вологий бруд сприяє пробою напруги

Рада: при наступних вимірах простежите за тим, щоб вимірювальні й контрольні прилади підключалися й відключалися тільки при виключеному запалюванні. Поряд з повним виходом з ладу системи запалювання через відсутність напруги, недостатня напруга теж може привести до значних порушень у роботі системи! Тому тут краще скористатися вольтметром. Умова перевірки: заряджений акумулятор. Отсоедините рознімання за модулем запалювання DIS.

Із двигунами 1,8 і 2,0 л підключите вимірювальний прилад до отсоединенному рознімання між контактом і масою двигуна. В Vectra із двигуном 1,6 л до отсоединенному рознімання проведення підключите вимірювальний прилад між контактом 1 (плюс) і контактом 2 (маса).

Перевірка подачі напруги в систему запалювання. Немає провідності в проведенні, що підводить, від замка запалювання до модуля запалювання DIS або до блоку керування. Перевірте, за допомогою електричної схеми в цій книзі, проведення по всій довжині й рознімання. Спочатку перевіряється, чи дають свічі іскру. Якщо так, те, імовірно, модуль запалювання DIS у порядку. Якщо ні, то перевірте подачу напруги так, як описано. Якщо є напруга, немає іскри: перевірте імпульси запалювання (рухаючись від блоку керування) так, як описаний далі. Напруга є й надходять імпульси запалювання, немає іскри: тоді несправний модуль запалювання DIS.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009