Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Поле іскри
Потужна іскра повинна запалювати в кожному циліндрі топливовоздушную суміш це повинне відбуватися в потрібний момент і при будь-яких експлуатаційних умовах. В умовах виникаючі при цьому процесу згоряння, кожний поршень із новою силою направляється долілиць, і за рахунок цього двигун може виконувати свою роботу

Що забезпечує запалювання. Система запалювання, посилаючи вчасно й цілеспрямовано іскру, забезпечує правильний процес згоряння топливовоздушной суміші у двигуні. І це відбувається миттєво, тому що при 3000 обертах для кожного циліндра двигуна потрібно 25 іскор у секунду, що в нашім чотирициліндровому двигуні становить 100 іскор у секунду, 6000 у хвилину, 360 000 у годину й т.д.

Для того щоб іскра від свічі запалювання взагалі могла потрапити в камеру згоряння, між електродами свічі повинні бути напруга мінімум в 30 000 У. від акумулятора надходить напруга тільки в 12 У. Виходить, напруга акумулятора повинне бути істотно перетворено. Далі, при передачі іскри мова йде не десятих або сотих частках секунди, а тисячних. Трохи пізніше або трохи раніше й з'являються дефекти в запалюванні й, отже, зниження потужності двигуна

Коли відбувається запалювання? Верхня мертва крапка й випередження запалювання. Пізніше запалювання. Іскра повинна проскочити в потрібний момент. Згоряння топливовоздушной суміші відбувається найбільш ефективний у той момент, коли вона стисла до самого мінімального обсягу. У чотиритактному двигуні ця максимальна компресія досягається в ту мить, коли поршень при завершенні ходу стиску ( 2-й такт) хоче перейти від поступального руху до зворотного руху ( 3-го) робітника такту перше ніж поршень переходить до руху у зворотному напрямку, на малюсіньку частку секунди він завмирає в найвищій крапці траєкторії свого руху. Цю крапку називають верхньою мертвою крапкою (ВМТ).
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009