Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Поле іскри
Відповідний протилежний момент - нижня крапка зворотного руху - називається нижньою мертвою крапкою (НМТ), що нас у цьому випадку не цікавить. Повернемося до правильного моменту іскри запалювання: отже, ідеальним моментом запалювання є той момент, коли поршень тільки починає свій зворотний рух. Компресія максимальна, і поршень може бути із силою віджатий до блоку двигуна.

Незважаючи на це, був би неправильним установлювати момент запалювання точно у верхній мертвій крапці, тому що топливовоздушной суміші потрібне певний час (близько 1/3000 сек) до її запалення й розвитку повного тиску згоряння. Тому момент запалювання встановлюється на більше ранній строк. Тому стартовий постріл для іскри звучить ще в час руху поршня нагору, а тиск згоряння розвивається відразу після ВМТ.

Зі збільшенням числа обертів двигуна іскра запалювання повинна проскакувати усе раніше, тому що - ми вже говорили про це в останньому розділі - топливовоздушной суміші завжди потрібно те саме час для запалення. Тельки так здійснюється процес згоряння точно в потрібний час, а саме тоді, коли поршень знову тільки починає рухатися назад.

Згоряння топливовоздушной суміші залежить також від її состава. При незначно віджатій педалі газу (при частковому навантаженні) суміш у камерах згоряння має знижену здатність до загоряння; тому вона згоряє повільніше. У цьому випадку запалювання теж повинне працювати з більше раннім випередженням. В інших ситуаціях потрібно пересунути запалювання в напрямку позднее.

У цьому випадку запалювання відбувається тоді, коли поршень уже давно минув верхню мертву крапку, тобто загоряння відбувається майже на такті вихлопу, що поліпшує состав вихлопних газів, погіршує потужність двигуна. У зв'язку із цим пізніше запалювання правильно мати тоді, коли двигун працює без навантаження в режимі примусового холостого ходу (наприклад, при русі під гору без газу).
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009