Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



заказать ремонт газовых котлов киев
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Постійний контроль
Якщо ви готові пожертвувати незначною частиною комфорту руху заради підвищення чуйності рульового керування, збільшення терміну служби шин і ледве, що зменшився витрати, палива, підвищте величину тиску в літніх шинах приблизно на 0,2 бари. Зимові шини завжди повинні накачуватися на 0,2 бари більше, чим наведений у цій таблиці для літніх шин

Рада: тиск повітря завжди повинне вимірятися в холодних шинах. Уже через кілька кілометрів поїздки в гарному темпі тиск у шинах піднімається на 0,2-0,4 бари це підвищення тиску за рахунок нагрівання вже врахований у рекомендаціях щодо тиску повітря й тому не повинне знижуватися. Найкраще власний манометр, яким можна вимірювати тиск перед поїздкою в холодних шинах. Для того щоб можна був виміряти тиск у шинах без зняття ковпаків коліс, в автомобілях зі сталевими ободами є подовжувач клапана

Перевірка стану шин. Проверніть повністю кожне коліс один раз. Чужорідні тіла, наприклад, маленькі камінчики, вийміть вузькою викруткою із пластин профілю, намагаючись при цьому не ушкодити шини. Профіль шини, відповідно до закону, повинен бути глибиною мінімум 1,6 мм (раніше 1 мм) по всій ширині протектора. Для перевірки зношування служать піднесення, що проходять на однакових відстанях поперек робочої поверхні в борозенках профілю шини. Вони позначені на боках шин буквами TWI. Поводження машини на мокрій дорозі стає проблематичним уже при 3 мм залишкові глибини профілю, особливо при широкопрофильных шинах.

Робота з технічного обслуговування. Тиск у шинах повинне перевірятися регулярно. це найкраще робити власним манометром. Постарайтеся робити це, не спускаючи повітря, тому що при цьому тиск знижується. У цьому випадку потрібно швидко підкачати його. Від тиску в шинах залежить величина опорної поверхні шин, він впливає на ходові якості автомобіля й на термін служби шин при правильному тиску в шинах протектор по всій ширині прилягає до дорожнього полотна. за рахунок занадто високого тиску повітря в шинах з дорожнім полотном контактує тільки середина протектора при занадто низькому тиску шина опирається в основному на свої плечі
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009