Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

buy cvvbuy cvv2


Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Постійний контроль
Рада: різке гальмування вбиває шини! Знайомі шини, що верещать, і пов'язаний із цим дим від згорілої гуми менш відомо те що при цьому повністю згоряє гума на робочій поверхні. Гуми немає на цих ділянках, і шини вже не такі круглі. Залежно від стирання - а він залежить від тривалості повного гальмування - така шина повинна бути оглянута фахівцем у даній області. Особливо в тих випадках, коли після такого гальмування ви відчуваєте неспокійний хід у рульовому керуванні

Допомога при несправностях. Передні шини, стерті на зовнішній стороні не є чимсь незвичайним для Vectra з переднім приводом. Причина полягає в підвищеному навантаженні на цю ділянку протектора в час повороту. Стертий з однієї сторони профіль може вказувати на неправильне регулювання коліс; особливо тоді, коли одна шина стерта навскоси. Сильне стирання середини профілю свідчить тім, що автомобіль часто їздить на великій швидкості, при цьому протектор випинається за рахунок відцентрової сили. Цей ефект особливо виразний проявляється на задніх колесах.

Він може також свідчити тиску повітря, істотно перевищуючу норму. Якщо обоє зовнішніх плеча однієї шини стерті сильніше, ніж середина профілю, то це означає, що машина тривалий час рухалася із занадто низьким тиском у шинах. Рівномірні вимивання в профілі вказують на дефектний амортизатор. Якщо з'являється нерівномірне стирання в певних місцях, то це означає, що коліс не збалансований або ушкоджений каркас шини.

Окремі місця профілю із сильним зношуванням є результатом гальмування із заблокованим колесом - так звана пластина гальмування (в автомобілі без ABS). Шини на передній і задній осі зношуються з різною швидкістю. Для того щоб при заміні стертих шин можна був би купити відразу чотири шини однієї марки, потрібно стежити за рівномірним зношуванням профілю. Тому вчасно переставляйте передні колеса на місць задніх не міняйте колеса діагонально, а тільки попереду назад.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009