Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



Аккумулятор для машины одесса.
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Запобіжники
Якщо до якого-небудь наявного електричного кола підключаються додаткові споживачі електроенергії або в результаті дефекту виникає коротке замикання (це є нічим іншим як позамежним підвищенням струму), то електричне коло перевантажується. Якби в ланцюг не були включені запобіжники, проведення нагрівалися б або починали розжарювати, у тому числі обмотки генератора, могла б закипіти рідина в акумуляторі.

Вони з'єднані дуже коротко: якщо струм перевищує якийсь припустимий рівень, то вони просто переривають його. Для того щоб Vectra з появою дефекту не залишилася б повністю знеструмленої, запобіжники розподілені по різних електричних контурах. Хоча з'єднання між стартером, акумулятором. В Vectra є до 6 вхідних запобіжників.

Вони, як це видно на ілюстрації ліворуч, розташовані в руховому відсіку за акумулятором: в опорі для запобіжників. Праворуч цифрами позначений: вхідний запобіжник керування двигуном; вхідний запобіжник наддування вторинного повітря й ABS; вхідний запобіжник плюса акумулятора джгута проводів приладової дошки й генератором не охороняються запобіжниками.

При виході з ладу цих деталей погляд, кинутий у коробку із запобіжниками, не допоможе. Зате інші електричні агрегати мають у своєму розпорядженні власне блокування. В Vectra використовуються так звані штекерные запобіжники із плоскими розніманнями. У пофарбовану синтетичну деталь вставляються два плоских рознімання, з'єднані плавким дротом.

При наявності таких запобіжників немає проблем з корозією, тому що вони мають у своєму розпорядженні більші контактні поверхні, чим старі керамічні запобіжники головних запобіжників захищають цілий ряд електричних кіл. Завдяки цим головним запобіжникам виключається небезпека загоряння проводів, що постійно перебувають під напругою. Головні запобіжники розташовуються в розділеній на три частини опорі для запобіжників, що перебуває в руховому відсіку за акумулятором.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009