Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



независимая оценка торгового оборудования за 1 час
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Переривчасте гальмування
Функції окремих вузлів Гідравлічний модуль Датчик числа обертів. Він розташовується ліворуч у руховому відсіку: модуль установлений між гальмовими трубками від головного гальмового циліндра й гальмових трубок до гальм коліс. Відповідно до сигналів від електронного блоку керування, тиск на гальма коліс або зберігається постійним, або зменшується, або знову збільшується тиск у головному гальмовому циліндрі не може стати вище того, котре ви створюєте, натискаючи на педаль гальма.

Регулюванням тиску займаються вісім швидко перемикаються електромагнітних клапанів, тобто по двох на кожне колесо. Якщо електромагнітні клапани знеструмлені, то тиск підвищується. Якщо подається максимальний струм, відбувається зниження тиску, і при середній силі струму тиск утримується.

Особливий інтерес представляє фаза зниження тиску: тому що гальмова рідина, що вижимається з головного гальмового циліндра, не може просто випливати куди-небудь (як наслідок, педаль гальма віджималася б повністю), те гальмову рідину накачують потужним зворотним насосом назад до головного гальмового циліндра це ви зауважуєте по педалі гальма, що починає злегка пульсувати при роботі зворотного насоса - ABS починає функціонувати.

Якщо уважно прислухатися, то сприймаються також шуми від роботи насоса. За рахунок шумоглушника в гідравлічному модулі, шум злегка придушується. У цілому чотири датчики фіксують швидкість обертання кожного окремого колеса й передають цю інформацію в електронний блок керування. На її основі прилад керування може, у свою чергу, регулювати роботу гідравлічного модуля.

Самі датчики числа обертів складаються з магнітного сердечника й котушки й змонтовані на невеликій відстані від зубчастого диска - ротора. Ротор - його назва говорить сам за себе - обертається разом з колесом і змушує обертатися зубці по своєму периметрі мім датчика швидше або повільніше залежно від швидкості. Кожний зубець, що проходить під датчиком, индуцирует у датчику короткий підйом напруги.

Таким способом у датчику створюється змінна напруга, що міняє свою частоту у відповідності зі швидкістю обертання колеса. Виникаючий у такий спосіб сигнал обробляється електронним блоком керування як інформація числі обертів коліс. В Vectra ротори перебувають спереду на поворотному кулаку. Позаду датчики числа обертів вмонтовані в модулі колісних підшипників.
Стр. статті: 1 2 3
Copyright (c) 2009