Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Переривчасте гальмування
Гідравлічний модуль системи антиблокування розташовується в руховому відсіку ліворуч. Блок керування системою антиблокування коліс установлений прямо на гідравлічному модулі. Він переробляє інформацію, що надходить від датчиків числа обертів. Одночасно він управляє гідравлічним модулем так, щоб колеса не блокувалися. Поряд зі складною обробкою сигналів і наступною логічною частиною, у блоці керування є ще схема блокування.

З її допомогою прилад може перевіряти сам себе, розпізнавати зовнішні дефекти й контролювати робоча напруга. Якщо визначається погрішність, ABS вимикається, і на приладовій дошці загоряється контрольна лампочка. Далі блок керування має у своєму розпорядженні програмний запам'ятовувальний пристрій і здатний до самодіагностики. Погрішність зберігається в пам'яті для наступного пошуку несправностей.

Для цього в майстерні є прилад для зчитування, що підключається до рознімання під середньою консоллю, у результаті чого коротко замикаються діагностичне проведення порушення й маси. Таким способом несправності відображаються на дисплеї приладу, що зчитує, і потім можуть усуватися збої в роботі. Vectra обходиться на задніх колесах без традиційного регулятора гальмового зусилля. Замість механічного або гідравлічного керування тиском для електронного розподілу гальмового зусилля використовується гідравлічний модуль ABS.

Блок керування контролює з коліс за допомогою датчика числа обертів на кожному заднім колесі й порівнює показники передньої й задньої осі. Якщо сили гальмування на задній осі занадто великі, то тиск за допомогою електромагнітних клапанів у гідравлічному модулі швидко знижується (адаптується відповідно до оптимальної з обертання коліс). У такий спосіб не допускається надмірне гальмування коліс задньої осі.
Стр. статті: 1 2 3
Copyright (c) 2009