Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Перевірка ходу педалі гальма
Рада: якщо гальмові диски сточены до мінімально припустимого розміру, то строк їхньої служби обмежений. При наступній заміні накладок повинні бути замінені також диски. Для перевірки товщини гальмових накладок прикладете до накладки лінійку й виміряйте її товщину (мінімум 8 мм), включаючи несучу пластину

Заміна передніх гальмових накладок. Обидві накладки завжди потрібно міняти праворуч і ліворуч. Використовуйте накладки тільки з ABE. Т.к. поршні в гальмових супортах у міру зношування накладок висуваються усе більше, те їх потрібно віджати назад перед установкою нових, товстих накладок. При цьому гальмова рідина віджимається по трубках у розширювальний бачок.

Якщо в проміжку доливалася гальмова рідина, у якій немає необхідності, надлишок потрібно тепер відсмоктати. В іншому випадку гальмова рідина, що виступила з розширювального бачка, роз'їсть лаковані деталі, розташовані навколо в руховому відсіку. Для відсмоктування використовуйте абсолютно чисту піпетку або старий шприц для ін'єкцій - ніколи не відсмоктуйте рідину ротом!

Підніміть передню частину автомобіля й зафіксуйте його. Зніміть колесо. Поверніть кермо. В автомобілях із системою контролю обережно відіжміть маленькою викруткою рознімання проведення індикатора зношування гальмової накладки з виїмки внутрішньої накладки. Відіжміть викруткою затискач на зовнішній стороні гальмового супорта. На внутрішній стороні супорта зніміть із напрямних пальців захисні ковпачки

Тепер установите ключ із внутрішнім шестигранником (7 мм) у шестигранник, що оголився, напрямних пальців і послабте болти. Відіжміть назовні корпус гальмового супорта. Зніміть корпус гальмового супорта. Внутрішня гальмова накладка закріплена на гальмовому поршні стяжним хомутом - зніміть накладку. Для того щоб корпус гальмового супорта не тяг гальмовий шланг, він підв'язується шнуром або дротом.
Якщо потрібно, відіжміть затискач і вийміть гальмовий шланг із кронштейна на амортизаційній стійці. Прочистите спиртом і ганчіркою напрямні гальмових накладок у гальмовому супорті. Установите нові гальмові накладки. Відіжміть назад струбциною поршень у гальмовому супорті проведення сенсора системи контролю закріплений у затискачах на внутрішній гальмовій накладці. стяжний хомут віджимається від гальмового супорта викруткою.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009