Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

кошельки женские интернет магазин недорого кожаные женские сумки мужские сумки интернет магазин;интернет магазин для мужчин украина купить ремень для джинс мужской ремень купить киев


Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Перевірка колодки ручного гальма
В автомобілях із задніми дисковими гальмами колодки ручного гальма - крім притирання - взагалі не піддані зношування, тому що вони приводяться в дію тільки на вартому автомобілі. Перевірка при поганому або однобічному гальмовому ефекті полягає більше в контролі зовнішньої поверхні колодки й поверхні тертя гальмового барабана

Автомобілі з дисковими гальмами позаду. Робота з технічного обслуговування. Для проведення перевірки демонтуйте гальмовий супорт і гальмовий диск (описаний вище). Товщина накладки (без гальмової колодки) повинна бути мінімум 1,5 мм. Поверхня накладки повинна бути гладкої, не осклянілої, тобто затверділої, що може зустрічатися, якщо борг їздили з натягнутим ручним гальмом. Тест: поскребите викруткою по поверхні тертя.

Якщо матеріал накладки відколюється, заміните накладки. Використовуючи цю можливість, перевірте, чи збереглася ще легкість ходу розпірного замка й важеля гальмового троса, до якого причеплені троси. Під кінець перевірте поверхню тертя маленького гальмового барабана: легкий наліт іржі може бути усунутий при притиранні. Глибокі віспини або сліди приробляння вимагають нового гальмового диска (Opel не дає розміру для доведення).

Заміна троса ручного гальма. Злегка стисніть валик зі штучної шкіри ручного гальма й вийміть із затискачів на середній консолі. Відгвинтите розташовану під ним регулювальну гайку. Підніміть і зафіксуйте автомобіль. Відгвинтите систему вихлопу в каталітичного нейтралізатора. Відчепите гумову підвіску системи вихлопу й опустите систему.

Відгвинтите теплозащитный екран на днище автомобіля й зніміть його. Відчепите трос ручного гальма на коромислі троса. Вийміть трос ручного гальма з напрямних ліворуч і праворуч і відіжміть із розташованих під ними фіксаторів. Якщо потрібно, небагато відігніть фіксатори. На задніх колесах відігніть запобіжні скоби й вийміть трос ручного гальма з напрямних.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009