Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Перевірка моменту запалювання
Джерела несправностей. Перевірка котушки запалювання. Візуальна перевірка модуля запалювання DIS уже була проведена. Перевірка імпульсів запалювання: отсоедините рознімання на модулі запалювання DIS позаду. Підключите до контактів отсоединенного рознімання светодиодный індикатор напруги. Нехай ваш помічник пустить у хід стартер: індикатор напруги повинен замигати. Проведіть ту ж перевірку в автомобілях із двигуном 1,6 л між контактами й автомобілях із двигунами 1,8 і 2,0 л між контактами. При цій перевірці індикатор напруги теж повинен замигати.

Якщо светодиод мерехтить, то імпульси запалювання надходять на модуль. При непрацюючому запалюванні може бути дефектним ще тільки модуль запалювання DIS. Якщо імпульси не надходять, то причина в блоці керування, у проведенні, що підводить, або в подачі напруги до блоку керування. Датчик перебуває по ходу руху ліворуч у руховому відсіку за ремінним шківом колінчатого вала. З'єднання штекерів його проводів проведений праворуч убік нагору, тому вимір напруги не потрібно проводити під автомобілем

Перевірка імпульсного датчика. Простежите прокладку проведення отдатчика до джгута проводів, перевірте штекерные з'єднання й проведення. Отсоедините рознімання імпульсного датчика в руховому відсіку. Підключите вимірювальний прилад до проведення датчика. Пустіть у хід стартер: вимірювальний прилад між клемою 1 і клемою 2 повинен показувати більше 1У. Якщо величина напруги в порядку, відгвинтите імпульсний датчик від блоку двигуна.

Почистите торцеву сторону імпульсного датчика. Бруд або змащення в цьому місці порушує його функціонування. Перевірте шаблоном повітряний зазор між датчиком/зубчастим вінцем. Відстань повинне становити 0,1-1,5 мм. У майстерні є ще додаткова можливість понаблюдать за кривій напруги датчика на моніторі
Стр. статті: 1 2 3
Copyright (c) 2009