Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



подробности тут
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Перевірка моменту запалювання
Чи потрібна самостійна перевірка блоку керування? Блок керування запалюванням/упорскуванням перебуває в коробці з реле в руховому відсіку. На перевірці блоку керування закінчується мистецтв аматора. Небезпека завдати шкоди через помилку при підключенні до рознімання занадто велика. А новий блок керування не дешевий. Крім того, імовірність, що при відмові запалювання причина криється в блоці керування, оцінюється як незначна. Найчастіше джерело несправності криється в інших вузлах системи запалювання.

Ушкодження проводів або ослаблені рознімання знаходять при візуальному контролі. Ще залишилася перевірка котушки запалювання або високовольтного вузла, а також датчика Холу або індуктивного датчика імпульсів. Якщо після описаних перевірок нічого не знайдено, то найкраще відправити автомобіль у майстерню Opel або Bosch. Несправності системи запалювання будуть знайдені істотно швидше підходящим для цього приладом у майстерні, чим це може зробити аматор

Перевірка моменту запалювання. Перевірка моменту запалювання в сучасних системах запалювання, які встановлені в моделях Vectra, стала майже зайвої. У системах запалювання Vectra без розподільника при всьому бажанні нема чого встановлювати. Імпульсний датчик надійно розташовується в кріпленні на двигуні, базова оцінка на диску датчика також не може змінюватися, а розподільника в них немає. У системі запалювання до вузла високої напруги ставляться, поряд з модулем запалювання DIS - ньому вже говорилося, - рознімання свіч, проведення запалювання й, зрозуміло, свічі запалювання.

У моделях Vectra не можна використовувати будь-які рознімання свіч запалювання. Потрібні рознімання мають внутрішній опір. Те ж саме ставиться й до противопомеховым рознімань проводів запалювання в сполучних вузлах модуля запалювання DIS. Вони повинні мати опір 0,6-1,4. Звичайно сполучні проведення від модуля запалювання DIS до свіч запалювання не створюють проблем. Мідні проведення, які віддавна використовує Opel, можна вважати надійними в експлуатації.

Високі напруги електронних систем запалювання пред'являють значно більше високі вимоги до ізоляції проводів. Почастішали пробої напруги через ізоляційний шар, яким сприяють вогкість і сіль на дорогах. При перебоях у запалюванні цього досить для того, щоб критично оглянути проведення високої напруги разом з їхніми розніманнями. Перевірте, чи міцно проведення сидить у гніздах.
Стр. статті: 1 2 3
Copyright (c) 2009