Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



Как дорого продать и как дешево купить баннер.
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Перевірка напруги зарядки
Зарядка відбувається не завжди. Регулятор напруги. Генератор в автомобілі можна зрівняти з велосипедним генератором: чим скоріше обертається генератор, тим вище піднімається напруга й, отже, росте струм, що подається. Споживачі струму в автомобілі борг не витримали б такого зльоту й спадання напруги, тому особливий регулятор повинен обмежувати напругу генератора й не допускати надмірної зарядки акумулятора.

Цей регулятор електронний регулятор ланцюга порушення - пригвинчений до зовнішньої сторони генератора Bosch. У генераторі Delco Remy регулятор перебуває усередині корпуса. Технічне обслуговування генератора змінного струму не передбачено, якщо виключити надзвичайно рідко виникаючу необхідність у заміні графітових щіток. Більше серйозні ушкодження не можна усунути за допомогою аматорських засобів

Перевірка напруги зарядки. Підключите вольтметр між товстим червоним проведенням генератора й масою. Запустите двигун на середніх обертах. При справному регуляторі напруги прилад покаже приблизно від 14,0 до 15,0 У. Якщо це не так, то перевірте графітові щітки або заміните регулятор. В іншому випадку несправний сам генератор.

Перевірка графітових щіток. На кришці генератора відгвинтите три гвинти із хрестоподібними головками, відгвинтите проведення й вийміть із затискачів фіксатори кришки позаду, зніміть кришку. Зніміть регулятор з генератора. Для цього послабте два гвинти зі шлицевыми головками. Небагато відкиньте регулятор для того, щоб графітові щітки не висіли. Виміряйте виступ графітових щіток. Нові графітові щітки мають довжину близько 13 мм; припустима величина зношування 5 мм.

Для цієї роботи потрібно паяльник, припій і, крім того, знання пайки. Заміна графітових щіток. Демонтуйте регулятор з генератора так, як описаний вище. Отпаяйте сполучні кінці проведення, вийміть щітки. Зніміть натискну пружину зі старих щіток і встановите на нові щітки. Припаяйте сполучні кінці проведення. Не використовуйте багато олов'яного припою й працюйте швидко, щоб сполучні кінці проведення не просочилися оловом. Інакше вони стануть твердими. Демонтуйте генератор. Вигвинтите три гвинти на кришці підшипника.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009