Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

продажа угля в Новосибирске

царство ароматов запорожье
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Перевірка напруги зарядки
> Вийміть зі статора ротор з підшипником привода й ремінний шків. Відгвинтите кінці обмотки статора від опори діодів, зніміть статор з підшипника контактного кільця. Зніміть діоди порушення (три гайки, один гвинт). Пружини графітових щіток зафіксовані в кронштейні дротом, вигнутої у вигляді гачка. Після установки нових щіток не забудьте їхні дротові гачки. Демонтуйте й розберіть генератор так, як описаний нижче в розділі Перевірка графітових щіток.

Відгвинтите обидва гвинти тримача графітових щіток, зніміть ізоляційну шайбу. Отсоедините від кронштейна сполучні язички графітових щіток, вийміть щітки з напрямної й виміряйте їхню довжину. При загальній довжині менш 20 мм вони повинні бути замінені. При складанні генератора довгий кінець дроту вставляється в отвір у підшипнику контактного кільця. Отсоедините рознімання. Вигвинтите кріпильний гвинт регулятора й зніміть регулятор.

Рада: при демонтованих графітових щітках можна одночасно перевірити мідні контактні кільця якоря генератора (на них рухаються графітові щітки). Якщо на них є глибокі сліди приробляння, то їх можна розточити в майстерні з ремонту автомобільного електротехнічного встаткування.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009