Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

Заказать на дом боди массаж в Киеве очень легко.


Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Перевірка гальмового підсилювача
Робота з технічного обслуговування. Двигун повинен бути виключений. Натисніть на педаль гальма 10 разів. Тепер тримаєте педаль повністю віджатої й запустите двигун. Якщо гальмовий підсилювач справний, то педаль повинна небагато податися. Якщо педаль не опускається, то гальмовий підсилювач несправний.

Дефект, найімовірніше, криється в системі зниженого тиску: негерметичний вакуумний шланг від впускного колектора до гальмового підсилювача, негерметичний зворотний клапан у вакуумному шлангу, дефект у гумовому кільці між головним гальмовим циліндром і сервоприводом або мембраною гальмового підсилювача. Для перевірки зворотного клапана зніміть вакуумний шланг до сервоприводу на деталі розподільника у впускного колектора - його не можна продути, усмоктування можливо.

При монтажі нового клапана стрілка на його корпусі повинна вказувати на напрямок впускного колектора. Для заміни дефектного гумового кільця між головним гальмовим циліндром і підсилювачем потрібно демонтувати циліндр. На закінчення залишається ще дефект самого гальмового підсилювача. У цьому випадку ремонт неможливий - заміните його.

Демонтаж гальмового підсилювача. У ногах водія демонтуйте облицювання під приладовою дошкою. Зніміть запобіжну скобу з пальця штока поршня й вийміть палець. У руховому відсіку зніміть гумову прокладку з передньої стінки. Зніміть вакуумний шланг із гальмового підсилювача. Відгвинтите головний гальмовий циліндр від гальмового підсилювача. Відгвинтите канал для джгута проводів на передній стінці. Демонтуйте коробці з реле на гальмовому підсилювачі. Там, де потрібно, відгвинтите гальмові трубки з гідроагрегата ABS.

Послабте кріпильні болти кронштейна гальмового підсилювача. Позаду на гальмовому підсилювачі відгвинтите чотири кріпильні гайки. Гальмовий підсилювач перебуває ліворуч у руховому відсіку. Цифрами позначений: вакуумний шланг до впускного колектора; гальмовий підсилювач; розширювальний бачок з гальмовою рідиною; головний гальмовий циліндр; кріпильна гайка головного гальмового циліндра. Злегка перекосите гальмовий підсилювач у руховому відсіку й вийміть нагору.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009