Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Перевірка гальмового підсилювача
Якщо встановлюється новий гальмовий підсилювач, зніміть зі старий кронштейн, контргайку й вилку. Слабкий нагвинтите шестигранну гайку й вилку на шток поршня нового гальмового підсилювача. Відрегулюйте довжину штока поршня: відстань від вилки до прилягаючої поверхні із чотирма розпірними пальцями повинне становити 149,5 + 0,5 мм. Законтрите шестигранну гайку (18 Нм). Пригвинтите кронштейн із новою прокладкою (20 Нм).

Вставте гальмовий підсилювач у передню стінку з боку рухового відсіку. Затягніть кріпильні гайки на 20 Нм. Гальмові трубки на гідроагрегаті - на 20 Нм. Перед монтажем злегка змажте шарнірний палець. Вставте нове ущільнювальне кільце між гальмовим підсилювачем і головним гальмовим циліндром. Після монтажу перевірте функціонування гальмового підсилювача. Відгвинтите накидну гайку гальмової трубки. Для цього притримуйте взаємне гвинтове з'єднання, наприклад, з гальмовим шлангом.

Якщо гайка приржавела до трубки, що через це обертається разом з нею, то в кожному разі потрібно замінити трубку. Тонкостінні трубки швидко обламуються. Для ослаблення з'єднань трубок можна використовувати наступний прийом у тому випадку, якщо даний відрізок трубки й без того повинен бути замінений. Відпиляєте гальмову трубку поруч із гвинтовим з'єднанням, відгвинтите гайку ключем типу орешек із шестигранником.

Якщо нова трубка повинна бути ще небагато зігнута, то це можна робити тільки з більшим радіусом. В іншому випадку тонка труба обломиться. Більшим пальцем притримуйте внутрішню сторону трубки при згинанні. Таким чином, ви можете повільно працювати уздовж радіуса. Не забудьте можливо наявні захисні шланги для трубок. Укладете гальмові трубки в розпірні кронштейни. Момент затягування 16 Нм.

Заміна гальмових трубок. Передній гальмовий шланг: демонтуйте відповідне переднє колесо. Якщо потрібно, зніміть кріпильну скобу проведення індикатора зношування гальмових накладок на гальмовому шлангу.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009