Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

заказать метандростенолон лучшие результаты вместе с Укспортпит протеин для роста мышц

двери зил купить в Киеве
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Регулювання тягового зусилля
Порушення в роботі системи анти-блокировки. При включенні запалювання спалахує контрольна лампочка ABS на приладовій дошці. Вона повинна згаснути, коли двигун заробить або не пізніше досягнення швидкості руху 5 км/година. Якщо контрольна лампочка горить постійно, ABS не готова до експлуатації. Майстерня Opel з відповідним устаткуванням повинна знайти причину цього явища.

Не в кожній майстерні можуть це зробити, тому що для цього потрібні додаткові інструменти й необхідний постійне професійне навчання співробітників, тому спочатку з'ясуєте це. Як аматор ви можете, у всякому випадку, перевірити штекерные рознімання блоку керування або датчиків числа обертів

Нижче наведений ще кілька рад з урахуванням нашого досвіду збоїв у роботі в ABS: датчики числа обертів (стрілка) ліворуч і праворуч пригвинчені болтом із внутрішнім шестигранником до поворотних кулаків і зчитують зубчастий диск на обох приводних валах. Виникаюча напруга є вимірювальною величиною числа обертів. Позаду датчик числа обертів (стрілка) системи ABS інтегрований у так званий модуль колісного підшипника. При високій швидкості (приблизно від 160 км/година) контрольна лампочка ABS може зайнятися.

Причина в різній швидкості обертання коліс задньої й передньої осі, викликана несприятливим сполученням шин при серійній комплектації шин цей ефект не виникає. Якщо, наприклад, на льоді передні колеса провертаються більше 20 сек, то контрольна лампочка загоряється через різницю в частоті обертання коліс. Якщо бортова напруга падає нижче 10 У, то контрольна лампочка також загоряється.

Вона може зайнятися й у тому випадку, якщо одне з коліс робить оберт довше 20 сек. Тоді знову виключите запалювання й заново запустите двигун. Коли ABS працює, то це відчувається по пульсуючій педалі гальма. Якщо вона пульсує навіть при легкому гальмуванні в сприятливих умовах дорожнього руху (контрольна лампочка ABS не загоряється), то це свідчить несправності
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009