Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

viagra without a doctor prescription


Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Регулювання тягового зусилля
Traction Control System. За цією англійською назвою криється регулювання тягового зусилля, що серійно поставляється в моделях Vectra з робочим обсягом 2,0 л. Завдяки регулюванню тягового зусилля, не допускається пробуксовування передніх коліс при розгоні, дуже сильному прискоренні або на поворотах, особливо в дощ, на снігу або льоді. Автомобіль надійно втримує напрямок, помітно поліпшується стійкість руху

Свою інформацію система регулювання тягового зусилля одержує отдатчиков числа обертів коліс системи анти блокування передньої й задньої осі. Система ТС втручається як у керування двигуном, так і в систему гальмування. Між частотою обертання передніх і задніх коліс завжди існує певне розходження, тому що приводні колеса навіть на сухій дорозі схильні до більшого проковзування.

При занадто великому відхиленні частоти обертання задніх коліс і одного з передніх приводних коліс досягається його припустима межа. Тепер активізується ТС: під дросельною заслінкою, що приводиться в дію тросом, у патрубку усмоктування розташовується додаткова дросельна заслінка. Вони приводиться в рух сервомотором; причому в напрямку закритий, якщо існує небезпека пробуксовування.

Незважаючи на положення подачі повного газу, двигун уже не одержує повне кількостей усмоктуваного повітря, крутний момент знижується, колеса знову можуть надійно схоплюватися по сигналі блоку керування сервомотор реагує протягом 60мсек. При швидкому розгоні на особливо слизькій поверхні дороги (наприклад, зледенілої), блок керування ТС може додатково спонукувати систему керування запалюванням/упорскуванням відключати запалювання й зменшувати кількість палива, що впорскується.

Технічна тонкість: якщо пробуксовує тільки одне з ведучих коліс, то за допомогою системи ABS здійснюється цілеспрямоване гальмування колеса з більше високою частотою обертання. За рахунок цього поліпшується тягове зусилля, особливо на вулицях із шорсткуватим покриттям на одній стороні. Поки працює регулювання пробуксовування коліс, у приладовій дошці мигає контрольна лампочка це служить попереджувальним сигналом для водія, тому що, незважаючи на ТС, закони фізики не можна перехитрити.
Той кт на занадто великій швидкості йде на поворот, незважаючи на ТС, виявиться в кюветі. У певних ситуаціях руху система ТС відключається клавішним вимикачем у приладовій дошці: при русі з ланцюгами противоскольжения або при тривалих поїздках у глибокому снігу, де проковзування ведучих коліс неминуче й потрібно також надійний розгін. Навіть якщо водій забуде знову включити систему, ТС буде готова до роботи при наступному запуску двигуна.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009