Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

Приглашаем посетить боди массаж в Киеве в нашем салоне.


Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Ручне гальмо
Коли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги обидві гальмові колодки притискаються до гальмового барабана; заднє коліс заблоковано. Як уже згадувалося, у моделях із двигуном 16V позаду встановлюються дискові гальма. Тут система ручного гальма повністю відділена від ножного гальма. Усередині гальмових дисків вмонтовані маленькі гальмові барабани, на колодки яких діє ручне гальмо

Перевірка ручного гальма. Якщо стояночный гальмо енергійно натягається при кожному паркуванні, то згодом гальмові троси подовжуються з іншого боку, той, хто рідко користується ручним гальмом, один раз із подивом може виявити, що він тягне тільки з одного боку - недолік, частий обнаруживающийся при техогляді TUV. Тому:

Робота з технічного обслуговування. Проведіть функціональну перевірку так, як описано далі. Дія ручного гальма повинне починатися із другого зубця важеля. При входження в паз сьомого зубця задні колеса повинні бути заблоковані. Якщо шлях важеля длиннее, те це вказує на стерті задні накладки гальмових барабанів або розтягнуті троси ручного гальма. Якщо ручне гальмо витягається більш, ніж на б зубців, його потрібно регулювати.

В автомобілях з дисковими гальмами позаду, колодки ручного гальма практично не зношуються, тому що він звичайно натягається тоді, коли автомобіль коштує. Т.е. майже ніколи не виникає звичайного тертя між колодками й барабанами. У результаті цього може змінюватися коефіцієнт тертя колодок ручного гальма. Стояночный гальмо втрачає свою ефективність. Допомога: проїхати в автомобілі зі злегка натягнутим ручним гальмом близько 300 м.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009