Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Ручне гальмо
Приробітку ручного гальма. Приробляння повинна відбуватися також у тому випадку, якщо були поставлені нові колодки ручного гальма, якщо повинен регулюватися ручне гальмо, або якщо ви відчуваєте зниження ефективності ручного гальма. Час від часу ви повинні загальмовувати свій автомобіль на останніх метрах руху до повної зупинки ручним гальмом. Так поверхні тертя барабана й гальмових колодок ручного гальма збережуть робочий стан і не заіржавіють.

Стежите за тим, щоб за вами не їхав інший автомобіль, тому що при натягуванні ручного гальма вогні стоп-сигналу не загоряються. Умови: до регулювання ручного гальма потрібно переконатися в тім, що в тросів гальма легкий хід, інакше від регулювання не буде користі. Також ви повинні попередньо відрегулювати гальмові колодки ручного гальма - лише після цього можна регулювати натяг тросів (якщо це взагалі ще потрібно).

Регулювання ручного гальма. Регулювання колодок ручного гальма (в автомобілях з дисковими гальмами позаду): поставте важіль ручного гальма на другий зубець. Підніміть задню частину автомобіля. Зніміть задні колеса. Між отворами для колісних болтів перебуває отвір. Поверніть гальмовий диск так, щоб отвір розташовувався внизу. Точно в цьому місці перебуває регулювальна шестірня колодок ручного гальма. Для перевірки посвітите кишеньковим ліхтариком в отвір для болта

Вставте в отвір викрутку й рухами, що віджимають, поверніть регулювальну шестірню так, щоб прилягли гальмові колодки й гальмовий диск німого обертатися. При регулюванні рухи, що віджимають, викруткою роблять долілиць. Повертайте регулювальну шестірню назад доти, поки коліс не зможе вільно обертатися.

Регулювання гальмових тросів (для всіх моделей): Підніміть задню частину автомобіля, обоє колеса повинні висіти вільно. В автомобілі потягніть важіль ручного гальма до сьомого зубця. У цьому положенні обоє задніх колеса повинні бути заблоковані. Якщо ні, послабте ручне гальмо. Злегка стисніть валик зі штучної шкіри на важелі ручного гальма й вийміть із затискачів середньої консолі. Відповідно відрегулюйте гайку на важелі ручного гальма. Притріть ручне гальмо. Ще раз перевірте ручне гальмо.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009