Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



запчасти донг фенг в львові . Дизайн наружный баннер стоимость.
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Сенсор детонації
Імпульсний датчик розташовується по ходу руху спереду праворуч у блоці двигуна, відразу за ремінним шківом колінчатого вала. У датчику перебувають котушка й магніт. Протилежну деталь утворить диск датчика, постачений металевими зубцями. Щораз, коли зубець диска проходить під датчиком імпульсів, змінюється магнітне поле постійного магніту й у котушці створюється напруга. У такий же спосіб функціонує динам велосипеда. Блок керування розраховує число обертів коленвала по числу імпульсів напруги.

Для визначення моменту запалювання блок керування має потребу в інформації положенні коленвала. Для цього на периметрі диска датчика пропущений два зубці. Якщо отвір з відсутніми зубцями на диску проходить через область виміру датчика імпульсів, то на коротку мить він припиняє посилати імпульси напруги. Блок керування одержує інформацію положенні коленвала по короткій відсутності імпульсів напруги

Датчик положення розподільного вала. У сполученні з 16-ти клапанними двигунами для описаної вище регулювання детонації додається додатковий датчик Холу. Він служить для розпізнавання положення запалювання окремих циліндрів. Ця інформація потрібна блоку керування для регулювання детонації. У системі запалювання Vectra ми зіштовхуємося з високими напругами: навіть на тонких керуючих проводах системи запалювання можуть бути напруги до 100 У с великою силою струму, не говорячи вже напрузі запалювання, що, перевищуючи 30 000 У ( при незначній силі струму), надзвичайно небезпечно.

На щастя, ніхто ніколи не чув тім, щоб власник автомобіля загинув через запалювання, все-таки дотик до оголених контактів при несприятливих обставинах, насамперед для осіб із захворюваннями серця й, особливо, для власників кардіостимуляторів, буде дуже небезпечним. Тому:
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009