Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



Just-Hosting.Ru- vds хочу порекомендовать вот этот дешевый vps.
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Сенсор детонації
Доторкайтеся до сем електричним проводам - а також до з'єднань контрольних приладів тільки при виключеному запалюванні, це також ставиться до їхнього приєднання й відключення. Відключайте акумулятор тільки при виключеному запалюванні. Якщо двигун потрібно провернути стартером, не заводячи його, запалювання повинне бути отсоединен. При митті двигуна запалювання також повинне бути виключене.

Щоб запустити двигун при акумуляторі, що розрядився, за допомогою пристрою прискореної зарядки, він повинне бути підключеним максимум протягом один хвилини, а напруга не повинне перевищувати 16,5 У. Не міняйте також товсті проведення запалювання і їхні рознімання на перші що попаслися. те ж саме ставиться до рознімань свіч запалювання. Перед електрозварюванням на автомобілі проведення повинні бути відключені від акумулятора

Відключення запалювання. Блок керування запалюванням/упорскуванням неминуче буде ушкоджений, якщо двигун (наприклад, при вимірі тиску стиски) буде провертатися стартером при знятому проведенні запалювання. Запалювання виключене. Отсоедините рознімання на модулі DIS і відкладете убік. Деблокуйте рознімання проведення на модулі DIS.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009