Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Система запалювання
У наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням і упорскуванням. Переваг цієї системи полягає в тім, що можна оптимально гармонізувати реакції обох функцій. Крім того, можна використовувати ті самі датчики для готування горючої суміші й установки запалювання (як уже говорилося вище). У всіх двигунах мова йде запалюванні без розподільника (статичному запалюванні).

Кожні два циліндри мають у своєму розпорядженні свою котушку запалювання, які робить іскру тільки тоді, коли в ній бідує відповідний циліндр технічно обумовлений те, що каждый циліндр при кожному оберті двигуна одержує другу (непотрібну, нешкідливу) іскру на такті вихлопу Мозком системи є блок керування системою запалювання/упорскування, що прямо управляє котушками запалювання. У цій системі установка запалювання здійснюється чистий електронним путем.

Так виникає іскра запалювання. Основний принцип запалювання полягає в тому, що спочатку струм акумулятора тече по первинній обмотці котушки запалювання. Ця обмотка складається з декількох витків товстого дроту. Під впливом струму навколо феромагнітного сердечника котушки запалювання утвориться потужне магнітне поле - наша енергія запалювання. Коли поршень у своєму циліндрі наближається до крапки, у якій повинна запалюватися що надійшла й сжатая топливовоздушная суміш - до крапки запалювання - струм до котушки запалювання переривається. З вимиканням струму зникає магнітне поле в котушці запалювання.

При цьому відбувається наступне: у вторинній обмотці із численних витків тонкого дроту виникає імпульс струму високої напруги кілька десятків тисяч вольт. Це напруга запалювання направляється прямо до тієї свічі запалювання, що саме на черзі в послідовності запалювання двигуна. Суміш запалюється, двигун працює далі. Електричне коло знову замикається, і дія починається знову.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009