Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



бумажные пакеты оборудование
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Система запалювання
Котушки запалювання в системі запалювання без розподільника. Іноді такі котушки запалювання називаються двох іскровими котушками запалювання (або модулями запалювання DIS), і це з наступної причини: при кожному імпульсі запалювання від блоку керування котушка запалювання дає дві іскри запалювання.

Одна іскра як іскра запалювання йде в циліндр, що перебуває в стані робочого такту, інша - як нефункціональна підтримуюча іскра на такті вихлопу циліндра, зміщеного на 360°. Вона там марна, і не приносить шкоди. Після наступного повороту коленвала свічі знову роблять запалювання, тепер помінявшись ролями

Там, де була підтримуюча іскра, тепер перебуває іскра запалювання (і навпаки) технології: двох іскрова котушка запалювання складається із двох окремих котушок, кожна з яких відповідає за два циліндри. При цьому жоден з виходів котушки не лежить на масі, як прийнятий звичайно. З'єднання з масою котушка забезпечує за рахунок підтримуючої іскри.

У порівнянні з недоліком нефункціональної іскри (незначна втрата енергії) переваги цієї системи численна: Економія за рахунок відмови від дорогого механічного розподільника запалювання. У результаті цього відсутність можливих джерел несправностей у розподільнику (водяний конденсат, корозія контактів, повзучі струми, перескакування напруги). Знижені перешкоди в роботі радіоприймача в автомобілі (немає іскри розподільника).
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009