Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



Нужен логопед?
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Сховані сили
Його можна уявити собі у вигляді водопровідного крана. Коли кран відкритий, опір дорівнює 0, вода тече безперешкодно. Якщо кран закривається, опір підвищується до нескінченної величини, потік висихає. Кожний споживач струму являє собою опір, що для бездоганного функціонування повинне забезпечуватися струмом достатньої сили. Тому меленькая контрольна лампочка має потребу в тонкому проведенні, навпроти, потужний стартер - в особливо товстому проведенні

Електричні виміри. При перевірках і ремонті електротехнічного й електронного встаткування автомобіля потрібно робити виміри різних електричних величин. Щоб можна був правильно вважати вимірювальну величину, потрібно мати, насамперед, точний вимірювальний прилад. Як правильно підключити вимірювальний прилад і на що потрібно звернути увагу при окремих вимірах, ви знайдете в наступних розділах. Іспитова лампа: практично це контрольна лампа з голковим контактом, голкою якої можна просто проткнути ізоляцію проведення, що перевіряється.

Затискач на проведенні лампи прикріплюється де-небудь на неізольованому металі машини, на так званій масі. Лампа, у першу чергу, подає інформацію тім, що взагалі є напругу. По яскравості її світіння можна приблизно оцінити величину напруги. Диодный тестер: В електронних вузлах не можна робити виміри традиційною іспитовою лампою. Вона споживає дуже більшу потужність і може ушкодити електронні вузли.

Тому, хто хоче зробити виміру в цій області, потрібний диодный тестер зі світловими діодами. Вольтметр: Виміри виробляються точніше за допомогою многодиапазонного вимірника напруги зі стрілочною або цифровою індикацією. Завдяки дуже маленькому споживанню струму, у цьому приладі відсутня погроза ушкодження електронних вузлів. Для виміру напруги в акумуляторі (як приклад) проведення, позначений знайомий, підключається до мінуса акумулятора.

Проведення, позначений знайомий + підключається до плюсового полюса. Якщо прилад показує, наприклад, тільки 10,4У, то в одному з елементів акумулятора коротке замикання. Цікаво також виміряти напругу в час роботи стартера. Якщо прилад показує тільки 6 У, то вже напевно з акумулятором справи йдуть не кращим образом.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009