Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

dumps with pin


Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Термін служби акумулятора
Вигвинтите нижню частину щипцями. При нормально зарядженому акумуляторі долийте дистильовану воду до верхньої оцінки або на 15 мм вище верхнього краю пластин. Якщо акумулятор сильно розрядився, то долийте стільки води, скільки потрібно, щоб покрити пластини. При зарядці рівень рідини значно піднімається. Дистильовану воду долийте до верхньої оцінки тільки після зарядки акумулятора.

Кількостей доливається воды, що, повинне бути добре дозовано, інакше акумулятор буде переповнений. Переповнений акумулятор перекипає через край, кислота виступає з-під пробки й викликає корозію й появу кристалів кислоти на поверхні акумулятора й у місці його розміщення. В акумулятор ніколи не можна доливати кислоту, а можна додавати тільки знесолену (ионообменную) воду, що у побуті називається.

Водопровідна, дощова й кип'ячена вода містить электропроводящие солі й інші мінеральні речовини, які шкідливі акумулятору. Якщо ви не одержуєте безкоштовно воду для акумулятора на вашій постійній заправній станції, то дешевше всього неї купити в аптекарському магазині або в аптеці. Упакована дистильована вода на автозаправній станції найчастіше істотно дорожче.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009