Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Свічі запалювання
Послідовність запалювання. Заміна свіч запалювання. План технічного обслуговування передбачає заміну свіч запалювання в моделях з 8-мі клапанними двигунами через кожні 30 000 км і в моделях з 16-ти клапанними двигунами через кожні 60 000 км пробігу. Це здається нам у техобслуговуванні, при якому немає приводу подовжувати його. Особлива увага потрібно обертати на те, щоб система запалювання була в робочому стані, особливо в автомобілях з каталітичним нейтралізатором.

Втім: якщо свічі іноді все-таки вигвинчуються для перевірки, те, по можливості, не потрібно чистити їхньою рукою. Це шкодить ізоляційному шару центрального електрода свічі запалювання (стеатит) відстань між електродами ви можете перевірити. Для заміни свіч запалювання вам потрібний подовжений, вузький свічковий ключ із шириною зева 16 мм.

Майстерня використовує для цих цілей спеціальний інструмент КМ-194 У. 16V: вигвинтите кріпильні болти покриття проведення запалювання. Зніміть покриття проведення запалювання. Установите знімний інструмент для рознімань свіч запалювання й зніміть рознімання зі свіч запалювання нагору. (Знімний інструмент перебуває на одному з рознімань свіч запалювання.) 8-мі клапанний двигун: схопите рознімання свіч запалювання й зніміть зі штифтів свіч. Не тягніть за проведення свіч

Демонтаж свіч запалювання. Цифрою позначене покриття проведення запалювання. Свічі запалювання повинні затягатися на 25 Нм. Якщо під рукою немає динамометричного ключа: загвинтите свічу так щоб прилягало ущільнювальне кільце - свіча після цього не загвинчується далі рукою або свічковим ключем без додатка сили. Тепер свічковим ключем загвинтите нову свічу ще точно на чверть оберту. Свіча, що була у вживанні, загвинчується свічковим ключем приблизно всього на 15е. цього досить.
Стр. статті: 1 2 3 4
Copyright (c) 2009