Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



ectopic pregnancy
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Свічі запалювання
Оплавлені ділянки на центральному й бічному електродах: накальное запалювання в результаті відкладенні в камері згоряння, перегріті клапани, дефект у регулюванні моменту запалювання несправний сенсор детонації або застій тепла в результаті недостатнього охолодження. Руйнування верхівки ізолятора, на початковій стадії помітне у вигляді волосяних тріщин детонаційне згоряння через неправильне регулювання моменту запалювання, дефектного сенсора детонації, недостатнього охолодження двигуна або збідніння топливовоздушной суміші за рахунок побічного повітря

Жовтуватий блискучий шар на верхівці ізолятора: утворилися відкладення за рахунок присадок і моторному маслі, які при різкому повному навантаженні на двигун перейшли в рідкий стан і стали електропровідними, і, як наслідок перебої в запалюванні. При поїздках тижнями на короткі відстані ви не повинні відразу піддавати двигун повному навантаженню. Шар масла на електродах і внутрішній поверхні свіч: дефект кілець поршнів напрямних клапанів або прокладок стрижнів клапанів.

Якщо в зовнішньому вигляді свічі запалювання не помітні які-т особливості, двигун поганий запускається або смикається, все-таки причина може бути у свічах. У час запуску холодного двигуна невидимі тріщини в керамічному ізоляторі можуть заповнюватися конденсатом палива, що відводить іскру запалювання. Під тиском свічі теж можуть відмовити, хоча в демонтованому стані видно, як зіскакує іскра. Топливовоздушная суміш і відпрацьовані гази сприяють корозії металевих електродів свіч запалювання.

А висока напруга при проскакуванні іскри відриває від них дрібні частки металу, у результаті чого із часом збільшується відстань між електродами свіч запалювання. Якщо відстань занадто велике, потрібно більше висока напруга запалювання, і це може привести до перебоїв у запалюванні. Іноді двигун взагалі не заводиться.

Тому ви повинні вчасно скорегувати відстань між електродами. Для виміру відстані між електродами використовується шаблон або спеціальний шаблон для свіч запалювання. Його товщина дорівнює 0,7-0,8 мм. Якщо відстань неправильне, то потрібно відповідно обережно підігнути або подстучать відповідний електрод маси
Стр. статті: 1 2 3 4
Copyright (c) 2009