Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Свічі запалювання
Відстань між електродами. Залежно від компресії й виходу потужності, бензинові двигуни розвивають у камерах згоряння досить різні температури. Їм повинні відповідати свічі запалювання. Це властивостей виражається так званим калильным числом. Індекс 8 говорить температурі, що може витримати свіча запалювання, тобто здатна її відвести,, не перегріваючись.

Якщо свіча віддає занадто багато теплоти, вона сама не досягає температури самоочищення, що означає, що гарячі електроди свічі запалювання можуть самі звільнятися від нальоту сажі. Opel у своїх випробуваннях свіч запалювання зробив вибір на користь витягнутого вперед лобового електрода Центральний електрод виступає з тіла свічі запалювання й, крім того, ще з передньої сторони перекривається зовнішнім електродом.

Різьблення для укручування повинна бути довжиною 19 мм, це сама більша довжина, пропоноване торгівлею. Діаметр різьблення дорівнює 14 мм. Камери згоряння у двигуні мають таку форму, що забезпечує правильне згоряння робочої суміші. Розташування й глибина загвинчування свічі грають при цьому важливу роль. Тому свічі не можна вставляти, наприклад, із двома ущільнювальними кільцями.
Стр. статті: 1 2 3 4
Copyright (c) 2009