Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

детская обувь


Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Типи стартерів
Стартер важкоатлет. Якщо ви коли-небудь штовхали автомобіль, щоб завести двигун, то приблизно знаєте, що в стані зробити маленький електромотор за назвою стартер. Разом із системою запалювання й добре зарядженим акумулятором він допомагає двигуну легко заводитися

Конструкція. Відгвинтите нижній кріпильний болт і зніміть стартер. При монтажі зверніть увагу на різну довжину болтів. Кріпильні болти стартера затягніть на 60 Нм. Затягніть опору стартера на 25 Км. Опору на впускному колекторі й на двигуні - на 20 Нм. Хочете почути забавне вираження? От воно: стартер з поступально-гвинтовим приводом. Він установлений в Vectra і функціонує в такий спосіб: При повороті ключа запалювання в положення Start напруга (від замка запалювання) надходить на клему 50 електромагнітного вимикача, розташованого вгорі на стартері.

У результаті цього пусковий важіль зрушує шестірню стартера по крутому різьбленню в зубчастий вінець маховика двигуна. При зчепленні шестірні електромагнітний вимикач включає повний струм акумулятора, що надходить від клеми 30, і тільки після того, як шестірня входить у зачеплення, стартер могутньо прокручивает двигун. Якщо двигун завівся, шестірня знову виходить із маховика. В Vectra установлюється або стартер Bosch, або Valeo. по конструкції ці стартери не відрізняються друг від друга. В обох стартерів потужність 1,4 кВт.

Отсоедините на акумуляторі проведення маси, інакше буде небезпека короткого замикання. Там, де є, відгвинтите опору впускного колектора від впускного колектора й від блоку двигуна. Якщо є, відгвинтите опору стартера. Відгвинтите плюсової проведення акумулятора й проведення клеми 50 від електромагнітного вимикача. Вигвинтите верхній кріпильний болт (довгий болт) стартера з боку коробки передач.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009