Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

купить уголь с доставкой в Новосибирске

http://www.zkteco.com.ua/skud.htm
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Типи стартерів
Типи стартеров. демонтаж стартера. Якщо стартер страйкує, то, можливо, усього лише стерлися графітові щітки. Ці щітки можна купити в майстерні Opel або магазині запчастин і потім замінити. Далі необхідні: знання пайці, электроприпой і потужний паяльник, мінімум 150 Вт. Якщо у вас немає паяльника, то ви можете самі демонтувати й змонтувати стартер, припаяти графітові щітки в автомастерской. Там можна перевірити стартер на виконання ним різних електричних і механічних функцій

Заміна графітових щіток. Заміна графітових щіток стартера фірми Bosch. Відгвинтите від стартера опору. Відгвинтите від опори колектора кришку підшипника. Зніміть анкерну кріпильну шайбу й компенсаційну шайбу з анкерного вала. Звернете при цьому увага на гумове кільце. Вигвинтите обидва гвинти полюсного корпуса. Зніміть із корпуса підшипник з боку колектора.

Вийміть із кронштейна графітові щітки й виміряйте їхню довжину. Мінімальна довжина дорівнює 13 мм. Отпаяйте мідні кінці проводів стертих графітових щіток. При пайку візьміться плоскогубцями за кінці багатожильного проведення нової щітки, щоб не допустити затікання олов'яного припою в багатожильне проведення.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009